FAQ

Důvodem je omezená kapacita hotelu – obsazením pokojů po jednom bychom výrazně snížili počet míst a nemohli bychom ubytovat všechny zájemce. Prosíme vás proto, abyste si domluvili sdílení pokoje s některým z kolegů nebo zvolili individuální ubytování mimo místo konání.

Děkujeme za pochopení a vaši vstřícnost.

Registrace bude spuštěná v průběhu června 2025.

Doporučujeme, abyste si registraci vyplnili sami. Díky tomu máte plnou kontrolu nad výběrem všech služeb – jako je ubytování nebo stravování – které mohou být kapacitně omezené. My je pro vás včas rezervujeme a domluvíme se s vámi případně i na doplatku. A jak na to? V registračním formuláři stačí vybrat možnost „Přihlašuji se jako soukromá osoba, účast mi hradí partner akce (farmaceutická firma apod.)„ a vyplnit kontakt na zástupce společnosti, se kterým máte účast domluvenou. O vše ostatní už se pak postaráme my.

Pokud své ČLK ID neznáte, můžete ho vyhledat ZDE. My pak zajistíme, aby vám byly zasloužené kredity připsány.

Hromadné přihlášení účastníků s vámi rádi vyřešíme individuálně, a to včetně zajištění ubytování a dalších služeb. Kontaktujte prosím Elišku Pančochovou, DiS, (registrace@solen.cz; +420 607 190 210), která vám poskytne více informací.

Fakturu za zaplacení poplatku a dalších služeb zasíláme na e-mail uvedený při registraci zhruba měsíc před konáním akce. Proč ne dříve? Registrační poplatek je nevratný, a pokud byste museli svou účast do této doby z nějakého důvodu zrušit, nic vás to nestojí.

Nemusí. O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum vaší platby. Stačí se vždy do uvedeného termínu přihlásit. Fakturu stačí následně zaplatit dle splatnosti na ní uvedené. Registrační poplatek musí být uhrazen před akcí.

Certifikáty rozesíláme on-line nejpozději do 10 dnů po skončení akce na e-mail uvedený při registraci.

Modul: FAQ